Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Meer informatie.

Omgaan met agressie en ander ongewenst gedrag Publiekszaken

Programma

Medewerkers die regelmatig contact met klanten hebben, komen met allerlei soorten van emotie en gedrag van de klant in aanraking. Ook negatieve emoties, ongewenst gedrag en in sommige gevallen zelfs agressie. Tijdens een training omgaan met agressie leer je je eigen gedrag kennen en dat van een ander in te schatten. We trainen hierbij niet op de uitzondering maar op vaardigheden die altijd ingezet kunnen worden.

Resultaat

Na afloop van de cursus zullen de deelnemers in staat zijn om beter om agressie te voorkomen en te stoppen. Daarnaast zullen de deelnemers beter in kaart hebben hoe ze vanuit eigen kracht kunnen reageren op conflictsituaties en daarmee de situatie kunnen beïnvloeden.
Opzet en aanpak
Tijdens de cursus gaan we aan de slag met een senior acteur om verschillende situaties te oefenen. Onderwerpen als het deësclaren van agressie en het geven van goede feedback staan daarbij centraal in het programma. Wil je dus je eigen gedrag beter leren kennen en inzetten om daarmee agressie te voorkomen of te deëscaleren? Dan is deze cursus absoluut iets voor jou!

Start: in overleg
Duur: 2 dagen, 4 dagdelen
Locatie: incompany
Kosten: op aanvraag