ProgrammaIn deze cursus leren de medewerkers gericht omgaan met de vragen van Engelssprekende klanten. Ze ontwikkelen de noodzakelijke woordenschat, leren zinnen die passen in de meest voorkomende scenario’s, en oefenen intensief met een Engelssprekende acteur.
ResultaatDe cursus zal baliemedewerkers in staat stellen om Engelstalige klanten te ontvangen en op eventuele vragen gericht antwoord te geven. Ze hebben hiervoor de noodzakelijke woordenschat opgedaan en kennen zinnen die geschikt zijn voor de meest voorkomende scenario's.
Opzet en aanpakIn deze cursus leren de medewerkers gericht omgaan met de vragen van Engelssprekende klanten. Ze ontwikkelen de noodzakelijke woordenschat, leren zinnen die passen in de meest voorkomende scenario’s, en oefenen intensief met een Engelssprekende acteur.
Ook is er aandacht voor het helder structureren van gesprekken (nog belangrijker wanneer men niet in de eigen taal spreekt), de basisbehoeften van klanten, en omgaan met weerstand. Desgewenst kunnen ook Engelstalige e-mails behandeld worden.
Aan het eind krijgen alle deelnemers een speciaal samengesteld Phrasebook, met daarin tal van woorden en zinnen voor de dagelijkse praktijk aan de balie van Burgerzaken.
Deze cursus wordt voornamelijk incompany uitgevoerd.
Data: Incompany in overleg
Duur: 1 dagdeel (meer in overleg)
Locatie: in overleg
Kosten: in overleg