Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Meer informatie.

Engels aan de balie Publiekszaken

Programma

In deze cursus leren de medewerkers gericht omgaan met de vragen van Engelssprekende klanten. Ze ontwikkelen de noodzakelijke woordenschat, leren zinnen die passen in de meest voorkomende scenario’s, en oefenen intensief met een Engelssprekende acteur.

Resultaat

De cursus zal baliemedewerkers in staat stellen om Engelstalige klanten te ontvangen en op eventuele vragen gericht antwoord te geven. Ze hebben hiervoor de noodzakelijke woordenschat opgedaan en kennen zinnen die geschikt zijn voor de meest voorkomende scenario's.
Opzet en aanpak

In deze cursus leren de medewerkers gericht omgaan met de vragen van Engelssprekende klanten. Ze ontwikkelen de noodzakelijke woordenschat, leren zinnen die passen in de meest voorkomende scenario’s, en oefenen intensief met een Engelssprekende acteur.

Ook is er aandacht voor het helder structureren van gesprekken (nog belangrijker wanneer men niet in de eigen taal spreekt), de basisbehoeften van klanten, en omgaan met weerstand. Desgewenst kunnen ook Engelstalige e-mails behandeld worden.

Aan het eind krijgen alle deelnemers een speciaal samengesteld Phrasebook, met daarin tal van woorden en zinnen voor de dagelijkse praktijk aan de balie van Burgerzaken.

Deze cursus wordt voornamelijk incompany uitgevoerd.

Start: in overleg
Duur: in overleg
Locatie: in overleg
Kosten: in overleg