Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Meer informatie.

Tools

Online coachingstraject ‘het schrijven van rapporten en beleidsteksten'Online coachingstraject ‘het schrijven van rapporten en beleidsteksten' Hoe overtuig ik de beslissers met mijn advies? Hoe formuleer ik mijn standpunten en argumenten helder en duidelijk? Met welke besliscriteria kan ik mijn standpunten onderbouwen? Welke beleidscriteria, randvoorwaarden en uitgangspunten kan ik hierbij meenemen? Heb ik wel ...
Lees meer »
Online coachingstraject Reflectie op werk en toekomstOnline coachingstraject Reflectie op werk en toekomst Waar wil ik naar toe? Hoe geef ik mijn toekomst vorm? Wat wil ik gaan doen? Wat wil ik anders gaan doen in de toekomst? Deze nieuwe situatie geeft je tijd voor reflectie. Je kunt nu stilstaan bij wat goed en minder goed gaat in je huidige werkzaamheden. Wat wil je meenemen naar de toekomst? ...
Lees meer »
Online coaching op mentale veerkrachtOnline coaching op mentale veerkracht Plotseling word je geconfronteerd met deze nieuwe situatie: Covid-19. Hoe ga je met zo’n situatie om? Thuis werken, social distancing op werk, collega’s en klanten online spreken en kinderen, partner en huisdieren rondom je werkplek. Werk en privé lopen steeds meer door elkaar heen. Gevoelens van angst, ...
Lees meer »
TOZO-regelingWebinars/ digitale lessen Verschillende webinars TOZO, Bbz, bijstand, schuldhulpverlening. De Tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (Tozo) is een van de maatregelen van het kabinet om ondernemers te ondersteunen tijdens de coronacrisis. De regeling is voor zelfstandig ondernemers, waaronder zzp’ers. Het voorziet in een ...
Lees meer »
Online Breinpower studievaardigheden: combinatie mindmappen, snellezen en onthouden Programma Tijdens de coaching krijg je kennis en inzicht op het gebied van mindmappen, snellezen en onthouden met: de kennis van de trainingen mindmappen en snellezen en deze verankeren en verdiepen de kennis van breinwerking in combinatie met mindmappen, snellezen en leren de kennis van zes fasen van leren de kennis van verschillende ...
Lees meer »
Breinpower MindmappenProgramma Snellezen is gericht op efficiënt en effectief lezen, niet op het onthouden. Een goede tool hiervoor is Mindmappen. Met de training Snellezen in combinatie met mindmappen gebruik je je hersenen optimaal. Je krijgt sneller inzicht in de samenhang van teksten, ook als deze niet gestructureerd zijn. Zo kun je snel achterhalen wat de ...
Lees meer »
Breinpower SnellezenProgramma De trainingen zijn heel praktijkgericht. Waar nodig wordt een korte theoretische inleiding gegeven, maar het accent ligt op het leren door oefenen. Op een paar momenten tijdens de bijeenkomst wordt de leessnelheid gemeten. Er wordt nieuwe theorie aangereikt en de vaardigheden worden extra toegepast en uitgediept in de context van werk, ...
Lees meer »
Formatieberekening voor burger- en publiekszakenBinnen het vakgebied Burgerzaken spelen er veel ontwikkelingen. Neem alleen al de dip- in de reisdocumenten, de voortschrijdende digitalisering van frontoffice producten en het toenemen van de complexiteit voor de persoonlijke contacten voor de backoffice. Hierdoor neemt het baliebezoek af en veranderen werkzaamheden voor de medewerkers binnen ...
Lees meer »
PPAProgramma De Persoonlijke Profiel Analyse (PPA) geeft inzicht in het werkgedrag van mensen. Een organisatie is zo sterk als de mensen die er werken. Werving, selectie, ontwikkeling en binding van de juiste mensen versterkt uw organisatie. De inzichten die worden verkregen op basis van PPA leiden tot meer begrip voor verschillen in werkstijl. De ...
Lees meer »
Klantcontactanalyse-toolWilt u weten hoeveel telefoontjes er door het KCC direct worden afgehandeld? Met onze klantcontactanalyse-tool krijgt u inzicht in dit percentage. Daarnaast levert deze analyse inzicht in: Afhandelingspercentage aan de 1e-lijns-telefonie. Welke algemene meest gestelde vragen er voor de 2e- en 3e-lijns-dienstverlening doorverbonden worden, die ...
Lees meer »
Mystery ShoppersWaarom zouden CEO’s van Hema, NS, Rabobank en Achmea mystery shoppers inzetten? Juist, om te ervaren hoe klanten écht geholpen worden. De mystery shoppers van Censor Bestuur testen de dienstverlening van uw gemeente: Komt uw gemeente de beloften uit het kwaliteitshandvest na? Is uw dienstverlening over alle servicekanalen even goed? Onze ...
Lees meer »
De DienstverleningsbarometerDienstverlening kan vanzelfsprekend altijd beter. Maar hoe?! Onze Dienstverleningsbarometer maakt dit helder! De vraag van de klant toetsen we op 4 pijlers: klantcontact, informatievoorziening, bedrijfsvoering en cultuur. Na het uitvoeren van deze tool ontvangt u een rapportage, voorzien van aanbevelingen, quick wins en een prioriteitstelling over ...
Lees meer »
« Terug naar overzicht